Hungarian teachers response to managing disruptive student behaviour by Complex Instruction Program [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Ankomah Adjei Aaron |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Magatartászavar - gyermek - iskolai - előadáskivonat, Oktatásügy - Magyarország - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85479 |
Hasonló tételek
-
Students' responses to teacher's requests in 'CraftEng'
Szerző: Gál József, et al.
Megjelent: (2009) -
Teachers’ problem behaviours
Szerző: Purevjav Davaajav, et al.
Megjelent: (2017) -
Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos
Szerző: Phongphanit Thongsay
Megjelent: (2019) -
Behaviour management
Szerző: Madurka Ágnes
Megjelent: (2006) -
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2024)