Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Anggia Helta
Habók Anita
Testületi szerző: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2024
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 20
Kulcsszavak:Szövegértés - előadáskivonat, Metakognitív tudatosság - előadáskivonat, Olvasási stratégia - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/85470
LEADER 01012naa a2200229 i 4500
001 acta85470
005 20240912130252.0
008 240912s2024 hu o 100 eng d
020 |a 978-963-306-982-0 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Anggia Helta 
245 1 0 |a Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [abstract] /  |c  Anggia Helta 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2024 
300 |a 78 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 20 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Szövegértés - előadáskivonat, Metakognitív tudatosság - előadáskivonat, Olvasási stratégia - előadáskivonat 
700 0 1 |a Habók Anita  |e aut 
711 |a XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia  |c Szeged  |d 2024. április 25-27. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/85470/1/pek_2024_078.pdf  |z Dokumentum-elérés