Teachers' attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Mezrigui Amira |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - Tunézia - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - Tunézia - előadáskivonat, Óvodai nevelés - módszer - Tunézia - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85464 |
Hasonló tételek
-
Investigating pre-service teachers' attitudes towards inclusive education in Indonesia [abstract] /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2023) -
An exploratory study on the questionnaire measuring EFL teachers' attitudes towards information and communication technology (ICT) integration in primary school classrooms
Szerző: Vuong Thi Hoan
Megjelent: (2023) -
Attitudes towards science in higher education Validation of questionnaire among science teacher candidates and engineering students in Indonesia /
Szerző: Wicaksono Azizul Ghofar Candra, et al.
Megjelent: (2023) -
Report on ICT in Education in Hungary
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2020) -
Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020)