|
|
|
|
LEADER |
01104naa a2200217 i 4500 |
001 |
acta85464 |
005 |
20240912115629.0 |
008 |
240912s2024 hu o 100 eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-982-0
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Mezrigui Amira
|
245 |
1 |
0 |
|a Teachers' attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia
|h [elektronikus dokumentum] :
|b [abstract] /
|c Mezrigui Amira
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 72
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 20
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - Tunézia - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - Tunézia - előadáskivonat, Óvodai nevelés - módszer - Tunézia - előadáskivonat
|
711 |
|
|
|a XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
|c Szeged
|d 2024. április 25-27.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/85464/1/pek_2024_072.pdf
|z Dokumentum-elérés
|