Overview of public higher education system in Ethiopia quality implications : [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Tareke Tsehaynew Getaneh Tassew Getachew Tareke Girum Józsa Krisztián |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás - Etiópia - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85454 |
Hasonló tételek
-
Overview of Ethiopian Public Higher Education Trends, System, Challenges, and Quality Issues /
Szerző: Tareke Tsehaynew Getaneh, et al.
Megjelent: (2024) -
Psychometric Properties and Measurement Invariance of the PERMA Profiler in an Ethiopian Higher Education Setting
Szerző: Zewude Girum Tareke, et al.
Megjelent: (2022) -
The impact of university students' character strengths on quality education in higher education [abstract] /
Szerző: Mar Thet Thet, et al.
Megjelent: (2024) -
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement /
Szerző: Józsa Gabriella, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing AI integration in higher education [abstract] /
Szerző: Moravánszky Anthea
Megjelent: (2024)