Kutatásalapú tanulás hatásainak mérési lehetőségei a matematikatanításban [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália
Testületi szerző: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2024
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 20
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Matematika tanítása - mérés - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/85417
LEADER 00989naa a2200217 i 4500
001 acta85417
005 20240903110219.0
008 240903s2024 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-306-982-0 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Vígh-Kiss Erika Rozália 
245 1 0 |a Kutatásalapú tanulás hatásainak mérési lehetőségei a matematikatanításban   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Vígh-Kiss Erika Rozália 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2024 
300 |a 25 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 20 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Matematika tanítása - mérés - előadáskivonat 
711 |a XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia  |c Szeged  |d 2024. április 25-27. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/85417/1/pek_2024_025.pdf  |z Dokumentum-elérés