Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vainikainen Mari Pauliina Gustavson Natalija Hienonen Ninja Lintuvuori Meri |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Teljesítmény - iskolai - Finnország - előadáskivonat, Iskolai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Neveléselmélet - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85410 |
Hasonló tételek
-
Development of learning to learn competences during basic education individual, contextual and situational predictors /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina
Megjelent: (2016) -
Learning‐related attitudes, support needs and performance in learning to learn assessment
Szerző: Vainikainen Mari‐Pauliina
Megjelent: (2014) -
Assessing learning to learn in the 2020s – theory, methods, and practice
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina
Megjelent: (2019) -
Pupils’ attitudes and performance levels in learning to learn assessments in grades 1, 4, 6, and 9
Szerző: Gustavson Natalija, et al.
Megjelent: (2019) -
Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement
Szerző: Fritz-Stratmann Annemarie
Megjelent: (2018)