A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében = The impact of environmental consciousness and health awareness on the brand community of package-free stores
Kutatásunkban a környezettudatosság és az egészségtudatosság hatását vizsgáltuk a márkaviszonyminőségére csomagolásmentes boltok esetén. Az adatokat online kérdőíves felmérés keretében kényelmi mintavétellel gyűjtöttük 140 fogyasztóról, akik aktívan vásárolnak valamely magyarországi csomagolásmentes...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szász Tünde Táskai Ottilia Hlédik Erika |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Környezettudatosság, Egészségtudatosság, Környezetvédelem |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.62561/EMOK-2023-24 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84788 |
Hasonló tételek
-
A csomagolásmentes boltok közösségi média tevékenységének elemzése
Szerző: Katona Laura
Megjelent: (2022) -
Neuromarketing, Conscious and subconscious brand perception
Szerző: Korchani Boutheina
Megjelent: (2018) -
Brands, networks, communities How brand names are wired in the mind /
Szerző: Kovács László, et al.
Megjelent: (2022) -
Symbolic consumption in the case of brand communities
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2016) -
Controversies in online brand communities a multifaceted story : [abstract] /
Szerző: Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi, et al.
Megjelent: (2023)