A környezettudatosság és az egészségtudatosság hatása a csomagolásmentes boltok márkaközösségében = The impact of environmental consciousness and health awareness on the brand community of package-free stores

Kutatásunkban a környezettudatosság és az egészségtudatosság hatását vizsgáltuk a márkaviszonyminőségére csomagolásmentes boltok esetén. Az adatokat online kérdőíves felmérés keretében kényelmi mintavétellel gyűjtöttük 140 fogyasztóról, akik aktívan vásárolnak valamely magyarországi csomagolásmentes...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szász Tünde
Táskai Ottilia
Hlédik Erika
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Környezettudatosság, Egészségtudatosság, Környezetvédelem
Tárgyszavak:
doi:10.62561/EMOK-2023-24

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84788

Hasonló tételek