Vizuális észlelés az e-mail marketingben a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking /
Az első e-mail kiküldése óta már 50 év eltelt, amely alatt számtalan marketing vonatkozású email is született, melyeket azonban egy jobban irritálják a fogyasztókat. Többek között ez is hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztókban negatív kép alakuljon ki az e-mail marketingről és indította el azt a sürg...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Sikó Beáta Huszár Sándor |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Marketing |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.62561/EMOK-2023-23 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84786 |
Hasonló tételek
-
Észlelés és patológia - vizuális észlelés neuropszichológiája
Szerző: Csábi Eszter
Megjelent: (2012) -
Az email feléledt?!
Szerző: H. Nagy Fanni
Megjelent: (2016) -
A vizuális észlelés zavarai
Szerző: Tánczos Tímea
Megjelent: (2012) -
Észlelés - Látás és vizuális illúziók
Szerző: Tánczos Tímea
Megjelent: (2012) -
Hungarian MPs' Response Propensity to Emails
Szerző: Merkovity Norbert
Megjelent: (2014)