Vizuális észlelés az e-mail marketingben a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking /

Az első e-mail kiküldése óta már 50 év eltelt, amely alatt számtalan marketing vonatkozású email is született, melyeket azonban egy jobban irritálják a fogyasztókat. Többek között ez is hozzájárult ahhoz, hogy a fogyasztókban negatív kép alakuljon ki az e-mail marketingről és indította el azt a sürg...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Sikó Beáta
Huszár Sándor
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.62561/EMOK-2023-23

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84786

Hasonló tételek