A kommunikációs csatornák és a szakmai hitelesség bizalmi alapú kapcsolata Kit tart hitelesnek a Z generáció? = The trust-based relationship between communication channels and professional credibility: Who does Generation Z consider credible? /

A tanulmány célja vizsgálni a különböző kommunikációs csatornák bizalmi alapú fogyasztói megítélését, valamint bemutatni ennek kapcsolatát a különböző szakmabeliek hitelességével. A kutatás során vizsgálom a marketingkommunikációs csatornák hitelességét befolyásoló tényezőket, több faktoron keresztü...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dobó Róbert
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing, Kommunikáció
Tárgyszavak:
doi:10.62561/EMOK-2023-06

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84737

Hasonló tételek