Controversies in online brand communities a multifaceted story : [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi
Cabiddu Francesca
Frau Moreno
Moi Ludovica
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84727
LEADER 01191naa a2200253 i 4500
001 acta84727
005 20240513085924.0
008 240430s2023 hu o 100 eng d
020 |a 978-963-306-960-8 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 2 |a Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi 
245 1 0 |a Controversies in online brand communities  |h [elektronikus dokumentum] :  |b a multifaceted story : [abstract] /  |c  Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 10 
490 0 |a Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Marketing - előadáskivonat, Fogyasztói magatartás - előadáskivonat 
700 0 1 |a Cabiddu Francesca  |e aut 
700 0 1 |a Frau Moreno  |e aut 
700 0 1 |a Moi Ludovica  |e aut 
711 |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia  |c Szeged  |d 2023. augusztus 23-25. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84727/1/reziliens_marketing_2023_010.pdf  |z Dokumentum-elérés