Measuring classroom music motivation based on the self-determination theory [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Tormáné Kiss Bernadett |
---|---|
Testületi szerző: | 1st International Conference on Music Education in the 21st Century |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Department of Music Education Gyula Juhász Faculty of Education University of Szeged
Szeged
2024
|
Sorozat: | International Conference on Music Education in the 21st Century
1 |
Kulcsszavak: | Zenei nevelés - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84718 |
Hasonló tételek
-
Using Music in ELT Classroom The Way Teenagers can be Motivated /
Szerző: Kiss Ágnes
Megjelent: (2004) -
The role of Self-Determination Theory in supporting international students' cross-cultural adaptation a systematic review : [abstract] /
Szerző: Habbiche Sabrina, et al.
Megjelent: (2025) -
Systematic review of teacher self-efficacy regarding classroom assessment [abstract] /
Szerző: Mezrigui Amira, et al.
Megjelent: (2025) -
Beliefs of general classroom and music specialist teachers in Hungarian primary schools regarding the development of musical abilities in children [abstract] /
Szerző: Asztalos Andrea
Megjelent: (2024) -
Rock music in the classroom
Szerző: Weigert Zoltán
Megjelent: (1996)