Developing the language assessment literacy of teachers needs, effective factors, and constraints : [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Al-Akbari Sabah |
---|---|
Testületi szerző: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2023
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Iskolai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógusképzés - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84011 |
Hasonló tételek
-
Language assessment literacy and digital assessment reforming the framework : [absztrakt] /
Szerző: Sabah Al-Akbari
Megjelent: (2022) -
Preservice teachers' assessment literacy a systematic review : [abstract] /
Szerző: Piseth Hull, et al.
Megjelent: (2024) -
Teachers' assessment literacy A descriptive literature review /
Szerző: Hull Piseth, et al.
Megjelent: (2024) -
Tools for assessing teacher digital literacy a review /
Szerző: Nguyen Thuy Lan Anh, et al.
Megjelent: (2024) -
Assessment of music literacy among secondary students
Szerző: Dohány Gabriella
Megjelent: (2012)