Internetes élelmiszer-vásárlási szokások Magyarországon
Az elmúlt időszakban intenzíven bővült az internetes kereskedelem piaci szegmense Európában [6], bár hazánkban a növekedés üteme hosszú évekig elmaradt az európai átlagtól. A magyar lakosság csak az elmúlt 5 évben kezdett tömegesen nyitni az online termék-, illetve szolgáltatás vásárlás lehetősége f...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bódi Barbara Bognár Lajos Kasza Gyula Szakos Dávid |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
WESSLING Nemzetközi Kutató és Oktató Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Budapest
2016
|
Sorozat: | Élelmiszervizsgálati közlemények
62 No. 1 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás - Magyarország, Vásárlási szokás - online - Magyarország, Élelmiszerkereskedelem - elektronikus |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/79079 |
Hasonló tételek
-
Demográfiai tényezők hatása a fogyasztói élelmiszer-pazarlásra = Effect of demographic factors on consumer food waste
Szerző: Bódi Barbara, et al.
Megjelent: (2015) -
Online food shopping habits in Hungary
Szerző: Bódi Barbara, et al.
Megjelent: (2016) -
Általános iskolás gyerekek élelmiszer-biztonsági tudásszintje és tudatossága
Szerző: Dorkó Annamária, et al.
Megjelent: (2018) -
A fipronilos tojásbotrány vásárlói magatartásra gyakorolt hatásának vizsgálata Magyarországon
Szerző: Barna Sarolta, et al.
Megjelent: (2018) -
A X. Nemzetközi Élelmiszer-mikrobiológiai és Élelmiszer-higiéniai Szimpóziumról
Szerző: Szakál Sándor
Megjelent: (1977)