Internetes élelmiszer-vásárlási szokások Magyarországon

Az elmúlt időszakban intenzíven bővült az internetes kereskedelem piaci szegmense Európában [6], bár hazánkban a növekedés üteme hosszú évekig elmaradt az európai átlagtól. A magyar lakosság csak az elmúlt 5 évben kezdett tömegesen nyitni az online termék-, illetve szolgáltatás vásárlás lehetősége f...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Bódi Barbara
Bognár Lajos
Kasza Gyula
Szakos Dávid
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: WESSLING Nemzetközi Kutató és Oktató Központ Közhasznú Nonprofit Kft. Budapest 2016
Sorozat:Élelmiszervizsgálati közlemények 62 No. 1
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - Magyarország, Vásárlási szokás - online - Magyarország, Élelmiszerkereskedelem - elektronikus
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/79079

Hasonló tételek