Szakmásodás diákszemmel professzionalizmus és pályaszocializáció a Magyar Tanítójelöltek Lapjában (1926-1938) /
A magyar és nemzetközi neveléstörténet-írás az elmúlt két évtizedben fordult fokozott érdeklődéssel a tanítóság története felé. A kutatások fókuszában elsősorban a néptanítói szakma 19. századi története állt. Kutatásunk két aspektus mentén terjeszti ki a kutatások kereteit: egyrészt a két világhábo...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Pelesz Nelli Nóbik Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága
Szeged
2021
|
Sorozat: | Új kutatások a neveléstudományokban
14 Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14 |
Kulcsszavak: | Horthy-korszak, Oktatásügy - Magyarország - 20. sz., Pedagógia, Neveléstörténet - Magyarország - 20. sz. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78911 |
Hasonló tételek
-
A néptanítói szakmásodás történetének forrásairól
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2022) -
Feminizáció és szakmásodás a dualizmus-kori pedagógiai folyóiratok tükrében
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2017) -
A pedagógiai szaksajtó és a néptanítói szakmásodás a dualizmus korában
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2019) -
Tanárok diákszemmel
Szerző: Berta Andrea
Megjelent: (1990) -
A történelemtanításról - diákszemmel
Szerző: Sávoly Mária
Megjelent: (1993)