Az iskolai jóllét meghatározó tényezői

Az iskolai élet minőségének leírására eltérő fogalmi megnevezésekkel találkozhatunk a kutatásokban. A tanulmány ezek közül az iskolai jóllétre fókuszál, bemutatva annak értelmezési lehetőségeit és modelljeit. A tanulmány két, általános iskolákban zajló empirikus kutatás egymással szorosan összefüggő...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Széll Krisztián
Róbert Péter
D. Nagy Krisztina
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága Szeged 2021
Sorozat:Új kutatások a neveléstudományokban 14
Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14
Kulcsszavak:Iskolai jóllét, Kérdőíves felmérés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/78910

Hasonló tételek