Az iskolai jóllét meghatározó tényezői
Az iskolai élet minőségének leírására eltérő fogalmi megnevezésekkel találkozhatunk a kutatásokban. A tanulmány ezek közül az iskolai jóllétre fókuszál, bemutatva annak értelmezési lehetőségeit és modelljeit. A tanulmány két, általános iskolákban zajló empirikus kutatás egymással szorosan összefüggő...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Széll Krisztián Róbert Péter D. Nagy Krisztina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága
Szeged
2021
|
Sorozat: | Új kutatások a neveléstudományokban
14 Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14 |
Kulcsszavak: | Iskolai jóllét, Kérdőíves felmérés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78910 |
Hasonló tételek
-
Az érdekérvényesítési képesség meghatározó tényezői a közösségi térben
Szerző: Széll Krisztián
Megjelent: (2010) -
Az iskolai jóllét értelmezésének és modellezésének lehetőségei
Szerző: D. Nagy Krisztina
Megjelent: (2020) -
A tőkeszerkezet meghatározó tényezői
Szerző: Krénusz Ágota
Megjelent: (2005) -
Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata [absztrakt] /
Szerző: Ladányi Éva
Megjelent: (2022) -
Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői
Szerző: Kolos Krisztina, et al.
Megjelent: (2014)