|
|
|
|
LEADER |
01090naa a2200205 i 4500 |
001 |
acta78900 |
005 |
20230522145255.0 |
008 |
230522s2021 hu o 0|| hun d |
020 |
|
|
|a 978-615-5946-46-2
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Jójárt Andrea
|
245 |
1 |
0 |
|a Hatékony idegennyelv-tanítási stratégiák a tanulásban akadályozott tanulók inkluzív oktatásában
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Jójárt Andrea
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézet
|b Szeged
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 53-84
|
490 |
0 |
|
|a Szemelvények az inkluzív fejlesztő pedagógia köréből : a képességfejlesztés lehetőségei az adaptív oktatásban
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Képességfejlesztés, Idegen nyelv tanítása - módszer, Gyógypedagógia, Oktatásügy - hátrányos helyzetű tanuló
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/78900/1/szemelvenyek_az_inkluziv_fejleszto_pedagogia_korebol_2021_053-084.pdf
|z Dokumentum-elérés
|