Hatékony idegennyelv-tanítási stratégiák a tanulásban akadályozott tanulók inkluzív oktatásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jójárt Andrea
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézet Szeged 2021
Sorozat:Szemelvények az inkluzív fejlesztő pedagógia köréből : a képességfejlesztés lehetőségei az adaptív oktatásban
Kulcsszavak:Képességfejlesztés, Idegen nyelv tanítása - módszer, Gyógypedagógia, Oktatásügy - hátrányos helyzetű tanuló
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/78900
LEADER 01090naa a2200205 i 4500
001 acta78900
005 20230522145255.0
008 230522s2021 hu o 0|| hun d
020 |a 978-615-5946-46-2 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Jójárt Andrea 
245 1 0 |a Hatékony idegennyelv-tanítási stratégiák a tanulásban akadályozott tanulók inkluzív oktatásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jójárt Andrea 
260 |a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézet  |b Szeged  |c 2021 
300 |a 53-84 
490 0 |a Szemelvények az inkluzív fejlesztő pedagógia köréből : a képességfejlesztés lehetőségei az adaptív oktatásban 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Képességfejlesztés, Idegen nyelv tanítása - módszer, Gyógypedagógia, Oktatásügy - hátrányos helyzetű tanuló 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/78900/1/szemelvenyek_az_inkluziv_fejleszto_pedagogia_korebol_2021_053-084.pdf  |z Dokumentum-elérés