Reflections on aggregation and animacy as categories in the teaching of Hungarian as a foreign language (THFL)
Elmentve itt :
Szerző: | Sherwood Peter |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Angol-Amerikai Intézet
Szeged
2022
|
Sorozat: | Fidele signaculum : írások Szőnyi György Endre tiszteletére = Writings in Honour of György Endre Szőnyi
|
Kulcsszavak: | Magyar nyelv tanítása, Idegen nyelv tanítása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78812 |
Hasonló tételek
-
Challenges in foreign language teaching in Hungary the results of a mixed-methods investigation : [abstract] /
Szerző: Csizér Kata, et al.
Megjelent: (2024) -
Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching A Literature Review /
Szerző: Oo Tun Zaw, et al.
Megjelent: (2021) -
Traditional methods in foreign language teaching
Szerző: Tápainé Balla Ágnes Anna
Megjelent: (2018) -
Innovative methods in foreign language teaching
Szerző: Tápainé Balla Ágnes Anna
Megjelent: (2018) -
Transmitting Hungarian Culture in the Hungarian as Foreign Language teaching materials
Szerző: Nagy-Czirok Orsolya
Megjelent: (2013)