A nyelvtanári pálya Magyarországon tanár szakos hallgatók nézőpontjából

Jelen tanulmány fő célja, hogy megvizsgálja 41, képzése felénél tartó, angoltanár-szakos hallgató jövőbeli tanári pályaképét. Mivel a kutatás alapjául egy hasonló, finn felmérés szolgált, a szakirodalmi áttekintés felépítése is követi ezt a kettősséget, és a finn és a magyar viszonyokat a tanárképzé...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Erzsébet
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: LoGoS Kutatócsoport Szegedi Tudományegyetem, Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék Szeged 2022
Sorozat:EduLingua 8 No. 1
Kulcsszavak:Tanárképzés - Magyarország - 21. sz.
Tárgyszavak:
doi:10.14232/edulingua.2022.1.3

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/78273

Hasonló tételek