A nyelvtanári pálya Magyarországon tanár szakos hallgatók nézőpontjából
Jelen tanulmány fő célja, hogy megvizsgálja 41, képzése felénél tartó, angoltanár-szakos hallgató jövőbeli tanári pályaképét. Mivel a kutatás alapjául egy hasonló, finn felmérés szolgált, a szakirodalmi áttekintés felépítése is követi ezt a kettősséget, és a finn és a magyar viszonyokat a tanárképzé...
Elmentve itt :
Szerző: | Balogh Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
LoGoS Kutatócsoport Szegedi Tudományegyetem, Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
Szeged
2022
|
Sorozat: | EduLingua
8 No. 1 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - Magyarország - 21. sz. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/edulingua.2022.1.3 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78273 |
Hasonló tételek
-
Pályamotiváció- és pályakép vizsgálat tanár szakos hallgatók körében [absztrakt] /
Szerző: Rálik Alexandra, et al.
Megjelent: (2017) -
Tanító szakos hallgatók ismeretei a gamifikációról [absztrakt] /
Szerző: Bencéné Fekete Anikó Andrea, et al.
Megjelent: (2023) -
Zeneterápiás fejlesztések tanító- és tanár szakos hallgatókkal
Szerző: Szabadi Magdolna
Megjelent: (2018) -
"Hát én vagyok ilyen hülye, bocs" - elköteleződés és disszonancia a tanár szakos hallgatók pályaválasztásában
Szerző: Gy. Molnár Kadosa, et al.
Megjelent: (2019) -
Tanár szakos hallgatók véleménye romákról strukturális elemzés /
Szerző: Takács Viola
Megjelent: (2005)