Pronunciation and accent-related beliefs, views, and experiences of future teachers in Hungary
The present study examines the pronunciation- and accent-related beliefs, views, and experiences of future English teachers in Hungary. International research has shown that teaching pronunciation or specific aspects of it might be challenging for teachers (Burns, 2006; Darcy et al., 2012; Levis et...
Elmentve itt :
Szerző: | Baranyi-Dupák Karina |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
LoGoS Kutatócsoport Szegedi Tudományegyetem, Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
Szeged
2022
|
Sorozat: | EduLingua
8 No. 1 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - módszer |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/edulingua.2022.1.2 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78272 |
Hasonló tételek
-
Pronunciation- and accent-related beliefs, attitudes, and pronunciation learning strategies of English language teacher trainees in Hungary
Szerző: Baranyi-Dupák Karina
Megjelent: (2024) -
Science teachers' beliefs a bibliographic survey : [absztrakt] /
Szerző: Pimenta Sara Souza, et al.
Megjelent: (2022) -
Teachers’ beliefs about assessment and accountability
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2022) -
Students' Beliefs about Teachers' Roles in Vietnamese Classrooms
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Beliefs about the effective language teacher The challanges of training (future) English teachers /
Szerző: Doró Katalin, et al.
Megjelent: (2014)