Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről /
Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra,...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
62 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógusképzés - óvodai, Infokommunikációs technológia, Digitális oktatás - módszer |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77958 |
LEADER | 01963nab a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | acta77958 | ||
005 | 20221219144532.0 | ||
008 | 221219s2022 hu o 0|| hun d | ||
022 | |a 2063-3734 | ||
040 | |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hun | ||
100 | 1 | |a Hódi Ágnes | |
245 | 1 | 0 | |a Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben |h [elektronikus dokumentum] : |b áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről / |c Hódi Ágnes |
260 | |a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |b Szeged |c 2022 | ||
300 | |a 3-18 | ||
490 | 0 | |a Módszertani közlemények |v 62 No. 2 | |
520 | 3 | |a Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra, hogy pedagógiai munkájukba beépítsék az IKT-eszközöket, s a szülőkkel együttműködve segítsék a gyermekek fejlődését, médiahasználatát. A tanulmány a digitális pedagógia főbb, a pedagógusképzésben megjelenő irányait mutatja be, illetve azokat a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézetéhez kapcsolódó kutatásokat, amelyek az IKT-eszközök kisgyermekkori és óvodai használatának jellemzőit írják le. | |
650 | 4 | |a Társadalomtudományok | |
650 | 4 | |a Oktatástudomány | |
695 | |a Pedagógusképzés - óvodai, Infokommunikációs technológia, Digitális oktatás - módszer | ||
700 | 0 | 1 | |a Gál Anikó |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Soós Katalin |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Varga Emőke |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Tóth Edit |e aut |
700 | 0 | 2 | |a B. Németh Mária |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77958/1/modszertani_2022_002_003-018.pdf |z Dokumentum-elérés |