Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről /

Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra,...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hódi Ágnes
Gál Anikó
Soós Katalin
Varga Emőke
Tóth Edit
B. Németh Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szeged 2022
Sorozat:Módszertani közlemények 62 No. 2
Kulcsszavak:Pedagógusképzés - óvodai, Infokommunikációs technológia, Digitális oktatás - módszer
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77958
LEADER 01963nab a2200277 i 4500
001 acta77958
005 20221219144532.0
008 221219s2022 hu o 0|| hun d
022 |a 2063-3734 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Hódi Ágnes 
245 1 0 |a Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben   |h [elektronikus dokumentum] :  |b áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről /  |c  Hódi Ágnes 
260 |a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar  |b Szeged  |c 2022 
300 |a 3-18 
490 0 |a Módszertani közlemények  |v 62 No. 2 
520 3 |a Az óvodába lépve a gyerekek jelentős része már használja az infokommunikációs technológiákat. Az óvodapedagógus-képző intézményeknek fel kell készülniük arra, hogy a módszertani repertoárjukban digitális eszközöket alkalmazó szakembereket képezzenek. Az óvodapedagógusoknak késznek kell lenniük arra, hogy pedagógiai munkájukba beépítsék az IKT-eszközöket, s a szülőkkel együttműködve segítsék a gyermekek fejlődését, médiahasználatát. A tanulmány a digitális pedagógia főbb, a pedagógusképzésben megjelenő irányait mutatja be, illetve azokat a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézetéhez kapcsolódó kutatásokat, amelyek az IKT-eszközök kisgyermekkori és óvodai használatának jellemzőit írják le. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Pedagógusképzés - óvodai, Infokommunikációs technológia, Digitális oktatás - módszer 
700 0 1 |a Gál Anikó  |e aut 
700 0 1 |a Soós Katalin  |e aut 
700 0 1 |a Varga Emőke  |e aut 
700 0 1 |a Tóth Edit  |e aut 
700 0 2 |a B. Németh Mária  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77958/1/modszertani_2022_002_003-018.pdf  |z Dokumentum-elérés