A digitális múzeumpedagógia modellje

Tanulmányom célja a digitális múzeumpedagógia definíciója, valamint az ehhez kapcsolódó modell bemutatása. Napjainkban a digitális eszközök fejlődése számtalan új, hatékony megoldást, lehetőség biztosít a múzeumok számára is. A 2020. év elején kirobbant világjárvány a kulturális intézményeket is bez...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ringert Csaba
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szeged 2022
Sorozat:Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról 2 No. 1
Kulcsszavak:Múzeumpedagógia - digitális, Pedagógia - digitális
Tárgyszavak:
doi:10.14232/kapocs.2022.1.92-112

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77910
LEADER 02466nab a2200241 i 4500
001 acta77910
005 20221215132521.0
008 221215s2022 hu o 0|| hun d
022 |a 2786-3484 
024 7 |a 10.14232/kapocs.2022.1.92-112  |2 doi 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Ringert Csaba 
245 1 2 |a A digitális múzeumpedagógia modellje  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Ringert Csaba 
260 |a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar  |b Szeged  |c 2022 
300 |a 92-112 
490 0 |a Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról  |v 2 No. 1 
520 3 |a Tanulmányom célja a digitális múzeumpedagógia definíciója, valamint az ehhez kapcsolódó modell bemutatása. Napjainkban a digitális eszközök fejlődése számtalan új, hatékony megoldást, lehetőség biztosít a múzeumok számára is. A 2020. év elején kirobbant világjárvány a kulturális intézményeket is bezárásra kényszerítette, így kénytelenek voltak intenzívebb jelenléttel kilépni a virtuális térbe. A korábbi fejlesztések előkerültek, a digitális tartalmak megújultak, és ami még fontosabb, megindult egy olyan léptékű oktatást támogató tartalomfejlesztés a múzeumi szektorban, amelyre korábban nem volt példa. Ennek a kényszernek a hatására igyekeztek az intézmények nagyobb szerepet vállalni az otthoni digitális oktatás támogatásában. The aim of my study is to define digital museum pedagogy and to present a model for digital museum pedagogy. Nowadays, the development of digital tools provides museums with many new and effective solutions and opportunities. The pandemic of the beginning of 2020 has forced cultural institutions to close down, forcing them to enter the virtual space with a more intensive presence. Previous developments have been brought to life, digital content has been renewed and, more importantly, content development in support of education has been launched on a scale never seen before in the museum sector. As a result of this pressure, institutions have sought to play a greater role in supporting digital education at home. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Múzeumpedagógia - digitális, Pedagógia - digitális 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77910/1/kozossegi_kapcsolodasok_2022_001_092-112.pdf  |z Dokumentum-elérés