New business models on the deregulated coach market in Central Europe
In many Central European countries, passenger transport markets have gone through a liberalization process, new business models and new brands have emerged, such as Flixbus, RegioJet, and Leo Express. Others have been less successful and have disappeared, such as Polskibus, Berlin Linien Bus and Meg...
Elmentve itt :
Szerző: | Ács Balázs |
---|---|
Testületi szerző: | Central European PhD Workshop on Technological Change and Development |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Faculty of Economics and Business Administration Doctoral School in Economics
Szeged
2020
|
Sorozat: | Proceedings of the Central European PhD Workshop on Technological Change and Development
4 |
Kulcsszavak: | Üzleti élet - Közép-Európa, Autóbusz-piac - Közép-Európa, Versenyképesség, Versenypolitika |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77652 |
Hasonló tételek
-
The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2011) -
The regional labour market differences in Central-Eastern Europe
Szerző: Lipták Katalin -
Cross-fertilization between sport psychology and business coaching
Szerző: Zsigmond Száva
Megjelent: (2013) -
New ideas in a changing world of business management and marketing
Megjelent: (2015) -
Developing new business models from a controller perspective
Szerző: Szóka Károly
Megjelent: (2022)