A lack of an instrument that assesses academics' instructional development a literature review : [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Ngan Duong Thi Ngoc Hercz Mária |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77358 |
Hasonló tételek
-
Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire
Szerző: Duong Thi Ngoc Ngan, et al.
Megjelent: (2024) -
Teacher resilience through the lens of assessment instruments [abstract] /
Szerző: Munezero Edouard, et al.
Megjelent: (2024) -
Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
Szerző: Duong Thi Ngoc Ngan, et al.
Megjelent: (2021) -
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya /
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho
Megjelent: (2022) -
Approaches and strategies of educational assessment in the pre-service teacher education program [absztrakt] /
Szerző: Okiri Peter, et al.
Megjelent: (2022)