|
|
|
|
LEADER |
00949naa a2200229 i 4500 |
001 |
acta77339 |
005 |
20221125120439.0 |
008 |
221125s2022 hu o 1|| eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-862-5
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Bónus Lilla
|
245 |
1 |
0 |
|a Technology-supported hybrid inquiry-based learning in science education
|h [elektronikus dokumentum] :
|b [absztrakt] /
|c Bónus Lilla
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2022
|
300 |
|
|
|a 41
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 18
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Természettudományos nevelés - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Nagy Lászlóné
|e aut
|
711 |
|
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
|c Szeged
|d 2022. április 21-23.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77339/1/pek_2022_041.pdf
|z Dokumentum-elérés
|