Technology-supported hybrid inquiry-based learning in science education [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Bónus Lilla
Nagy Lászlóné
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2022
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 18
Kulcsszavak:Természettudományos nevelés - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77339
LEADER 00949naa a2200229 i 4500
001 acta77339
005 20221125120439.0
008 221125s2022 hu o 1|| eng d
020 |a 978-963-306-862-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Bónus Lilla 
245 1 0 |a Technology-supported hybrid inquiry-based learning in science education   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Bónus Lilla 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2022 
300 |a 41 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 18 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Természettudományos nevelés - előadáskivonat 
700 0 1 |a Nagy Lászlóné  |e aut 
711 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.)  |c Szeged  |d 2022. április 21-23. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77339/1/pek_2022_041.pdf  |z Dokumentum-elérés