Teacher trainees' reading strategy use and reading habits in L1 and L2 [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Tary Blanka |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - előadáskivonat, Olvasási szokások - előadáskivonat, Szövegértés - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77325 |
Hasonló tételek
-
Hungarian teachers' reading strategy use in mother tongue and foreign language analysed by background variables
Szerző: Tary Blanka
Megjelent: (2023) -
Teachers' strategy use in mother tongue and foreign language reading
Szerző: Tary Blanka, et al.
Megjelent: (2018) -
The effect of reading strategy use on online reading comprehension
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2024) -
Reading strategies and reading performances of young adolescents in Kazakhstan [absztrakt] /
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading [abstract] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024)