Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Ružić Drago
Biloš Antun
Testületi szerző: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Universitas Szeged Press Szeged 2009
Sorozat:Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
Kulcsszavak:Szociális hálózatok - előadáskivonat, Web 2.0 - előadáskivonat, Marketing - előadáskivonat, Internet-hálózat - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77229
LEADER 01174naa a2200229 i 4500
001 acta77229
005 20221123081149.0
008 221123s2009 hu o 1|| eng d
020 |a 978-963-88468-3-9 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Ružić Drago 
245 1 0 |a Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Ružić Drago 
260 |a Universitas Szeged Press  |b Szeged  |c 2009 
300 |a 210 
490 0 |a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Szociális hálózatok - előadáskivonat, Web 2.0 - előadáskivonat, Marketing - előadáskivonat, Internet-hálózat - előadáskivonat 
700 0 1 |a Biloš Antun  |e aut 
711 |a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference  |c Szeged  |d 2009. november 19-21. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77229/1/challenges_for_analysis_of_the_economy_210.pdf  |z Dokumentum-elérés