Kollaboratív csalás magyar középiskolákban

Kérdőíves vizsgálatunk célja az volt, hogy magyar középiskolások (N = 236; F = 96, L = 140) körében feltárjuk az egyéni, szituatív, interperszonális és kulturális értékekkel kapcsolatos tényezők hatását az önbevalláson alapuló kollaboratív iskolai csalásra. A használt kérdőívek validitásának tesztel...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Farkas Dávid
Orosz Gábor
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó Szeged 2012
Sorozat:Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2012
Kulcsszavak:Iskolai csalás, Versengés, Motiváció, Pszichológia
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/75364

Hasonló tételek