A tudatos jelenlét hatása az implicit szekvenciatanulásra
A tudatos jelenlét (mindfulness) az utóbbi években egyre nagyobb teret nyerő technika, olyan tudatállapot, melynek lényege egy elfogadó, ítélkezésmentes attitűd kialakítása. Elveit az élet több területén sikeresen alkalmazzák, azonban az implicit tanulással való kapcsolata kevésbé vizsgált területne...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Holczer Adrienn Kilencz Tünde |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
2 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pszichológia, Tanulás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75137 |
Hasonló tételek
-
Az érzelmek hatása az implicit szekvenciatanulásra és a konszolidációra
Szerző: Lengyel Fanni, et al.
Megjelent: (2013) -
A major depresszív epizód hatása a munkamemóriára és az implicit szekvenciatanulásra
Szerző: Borbély-Ipkovich Emőke
Megjelent: (2014) -
Az öregedés hatása az implicit készségek konszolidációjára
Szerző: Janacsek Karolina, et al.
Megjelent: (2010) -
Az implicit memória
Szerző: Dudás Róbert
Megjelent: (2000) -
Implicit emlékezet és implicit tanulás gátlási folyamatok az emlékezésben /
Szerző: Hallgató Emese
Megjelent: (2012)