A pedagógusok általános helyzete a kelet-közép-európai térség néhány országában
A tanárok, mint az oktatás központi szereplőinek helyzetén folyamatosan javítani szeretnének a kelet-közép-európai térség országaiban. A tanárok szakmai képzettségének fejlesztésére stratégiákat dolgoztak ki, amelyek lépései között szerepel a tanárképzés minőségének javítása, a teljesítményorientált...
Elmentve itt :
Szerző: | Dudok Fanni |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
61 No. 3 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - Kelet-Közép-Európa |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74838 |
Hasonló tételek
-
A kelet-közép-európai térség országai oktatási rendszerének összehasonlítása
Szerző: Dudok Fanni
Megjelent: (2018) -
A kelet-közép európai térség néhány oktatási rendszerének összehasonlító vizsgálata - a matematikaoktatás területén
Szerző: Dudok Fanni
Megjelent: (2021) -
A kelet-közép-európai térség országai oktatási rendszerének összehasonlítása
Szerző: Dudok Fanni
Megjelent: (2018) -
A GDP vizsgálata a kelet-közép európai országokban mint az oktatás eredményességének egy lehetséges aspektusa
Szerző: Dudok Fanni
Megjelent: (2018) -
A kelet-közép-európai országok oktatási szabályozó rendszere és tantervelmélete
Szerző: Dudok Fanni
Megjelent: (2019)