Az átjárhatóság fogalmának jelentésrétegei Frenák Pál művészetében
A híres magyar tánckoreográfus, Frenák Pál művészi világát kívánom bemutatni, aki negyven éve szoros spirituális kapcsolatban van Gilles Deleuze francia filozófus műveivel, és gyakran a művészetről is deleuze-i fogalmakban gondolkodik, ugyanakkor nem használ konkrét szövegreferenciákat a munkáiban....
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Nóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról
1 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Frenák Pál, Táncművészet - magyar - 20-21. sz. |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/kapocs.2021.1-2.117-124 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74803 |
Hasonló tételek
-
Az átjárhatóság pozitívumai - a Frenák-koreográfiák filozófiai dimenziója [absztrakt] /
Szerző: Horváth Nóra
Megjelent: (2021) -
Turanizmus és népiesség Mokry-Mészáros Dezső művészetében
Szerző: Váraljai Anna
Megjelent: (2020) -
Cigányzenei hatások Liszt Ferenc művészetében
Szerző: Bereczkiné Gyovai Ágnes
Megjelent: (2012) -
Az egzotizmus fogalma és megjelenési formái Paul Gauguin művészetében
Szerző: Turai Eszter
Megjelent: (2020) -
A zongoradarabok szerepe Kodály Zoltán és Ránki György művészetében
Szerző: Dombi Józsefné
Megjelent: (2019)