Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban
The Complex Basic Program (CBP) is an Educational Program, based on professional teacher development. The aim of the paper is to show the Differentiated Development in Heterogeneous Learning Groups (DDHLG) program, which is the essential element of Complex Basic Program. In this paper we learn about...
Elmentve itt :
Szerző: | K. Nagy Emese |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
60 No. 2 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés, Pedagógia - módszer, Neveléslélektan - differenciálás, Oktatási módszer - általános iskola, Képességfejlesztés - módszer, Tehetséggondozás, Személyiséglélektan - gyermekkor |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74596 |
Hasonló tételek
-
Diagnosztikus értékelés és differenciált fejlesztés új eredmények és perspektívák /
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2018) -
Tervszerűség, takarékosság, differenciált fejlesztés zárszámadási jelentés a megyei tanács előtt a költségvetési gazdálkodásról
Megjelent: (1980) -
Diagnosztikus értékelés és személyre szabott, differenciált fejlesztés
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2016) -
A televízió felhasználása az összevont 1—4. osztályú tanulócsoportban
Szerző: Tölgyesi József
Megjelent: (1970) -
Differenciált iskolafejlesztés
Szerző: Kozma Tamás
Megjelent: (1977)