Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban
The Complex Basic Program (CBP) is an Educational Program, based on professional teacher development. The aim of the paper is to show the Differentiated Development in Heterogeneous Learning Groups (DDHLG) program, which is the essential element of Complex Basic Program. In this paper we learn about...
Saved in:
Main Author: | K. Nagy Emese |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2020
|
Series: | Módszertani közlemények
60 No. 2 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés, Pedagógia - módszer, Neveléslélektan - differenciálás, Oktatási módszer - általános iskola, Képességfejlesztés - módszer, Tehetséggondozás, Személyiséglélektan - gyermekkor |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74596 |
Similar Items
-
Diagnosztikus értékelés és differenciált fejlesztés új eredmények és perspektívák /
by: Csapó Benő
Published: (2018) -
Tervszerűség, takarékosság, differenciált fejlesztés zárszámadási jelentés a megyei tanács előtt a költségvetési gazdálkodásról
Published: (1980) -
Diagnosztikus értékelés és személyre szabott, differenciált fejlesztés
by: Csapó Benő
Published: (2016) -
A televízió felhasználása az összevont 1—4. osztályú tanulócsoportban
by: Tölgyesi József
Published: (1970) -
Differenciált iskolafejlesztés
by: Kozma Tamás
Published: (1977)