Egy kísérleti fejlesztőprogram alkalmazása első osztályos gyermekeknél
A tanulmány egy – a DIFER-programcsomag alapján – általam kidolgozott fejlesztőprogram hatásait vizsgálja első osztályos gyermekeknél. Munkámmal azt szerettem volna igazolni, hogy egy tervszerűen felépített fejlesztőprogrammal jelentősen meg lehet könnyíteni az első osztályba érkező kisgyermekek tan...
Elmentve itt :
Szerző: | Schädt Andrea |
---|---|
Testületi szerző: | Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben (2.) (2020) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben
2 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - általános iskola, DIFER-programcsomag |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74054 |
Hasonló tételek
-
Egy kísérleti DIFER-fejlesztőprogram alkalmazása első osztályos gyermekeknél
Szerző: Schädt Andrea
Megjelent: (2021) -
A kézdominancia stabilizálódásának vizsgálata első osztályos gyermekeknél
Szerző: Ziegenheim Gitta Katalin
Megjelent: (2021) -
Művészetterápiás eszközök alkalmazása óvodáskorú gyermekeknél
Szerző: Bányai Ildikó
Megjelent: (2016) -
A GMP - diagnosztika alkalmazása óvodáskorú gyermekeknél
Szerző: Csécsei Edit
Megjelent: (2013) -
Mina és a vakond, egy német matematikai fejlesztőprogram alkalmazása és tapasztalatai 3-4 éves gyermekek körében
Szerző: Horvát Annamária
Megjelent: (2016)