A szociálpedagógus szerepéről hallgatói gondolattérképek elemzése által
Jelen tanulmány első része rövid elméleti áttekintést nyújt a pedagógusmesterség, a szociálpedagógus fogalmáról, tartalmi elemeiről. A második rész a saját kutatást ismerteti, mely a „Pedagógus mesterség” című kurzushoz kapcsolódó vizsgálat keretén belül tárja fel, hogyan vélekednek a vizsgálatban r...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
61 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pedagógus hivatás, Tanárképzés - Magyarország |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72887 |
Tartalmi kivonat: | Jelen tanulmány első része rövid elméleti áttekintést nyújt a pedagógusmesterség, a szociálpedagógus fogalmáról, tartalmi elemeiről. A második rész a saját kutatást ismerteti, mely a „Pedagógus mesterség” című kurzushoz kapcsolódó vizsgálat keretén belül tárja fel, hogyan vélekednek a vizsgálatban részt vevő szociálpedagógia szakos hallgatók a szociálpedagógus szerepéről és a tantárgy teljesítésére vonatkozó feladat elkészítéséről. Jelen tanulmány tehát módszertani fókuszú, és a szociálpedagógia szakos hallgatók nézőpontjából elemzi a vizsgált kérdéskört. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 69-81 |
ISSN: | 2063-3734 |