|
|
|
|
LEADER |
01032naa a2200229 i 4500 |
001 |
acta72163 |
005 |
20230308133215.0 |
008 |
210302s2020 hu o 1|| hun d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-755-0
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Bagány Ágnes
|
245 |
1 |
2 |
|a A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei
|h [elektronikus dokumentum] :
|b beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában /
|c Bagány Ágnes
|
260 |
|
|
|c 2020
|
300 |
|
|
|a 155-165
|
490 |
0 |
|
|a Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Beszédfejlesztés, Kommunikáció, Képességfejlesztés, Gyógypedagógia, Oktatásügy - Szerbia
|
700 |
0 |
1 |
|a Bús Szuzanna
|e aut
|
711 |
|
|
|a Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
|c Szeged
|d 2020
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/72163/1/kommunikacio_es_beszedfejlesztes_tanulmanykotet_2020_155-165.pdf
|z Dokumentum-elérés
|