Facilitating discourse in academic settings through the lens of an SLP
Elmentve itt :
Szerző: | Conrad Lydia |
---|---|
Testületi szerző: | Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban (2020) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban
|
Kulcsszavak: | Beszédfejlesztés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72146 |
Hasonló tételek
-
Facilitating discourse in academic settings through the lens of an SLP [előadáskivonat] /
Szerző: Conrad Lydia
Megjelent: (2020) -
Teacher resilience through the lens of assessment instruments [abstract] /
Szerző: Munezero Edouard, et al.
Megjelent: (2024) -
Through the lens of ADHD Factors of academic attrition, rejection sensitivity and path to dropout intention /
Szerző: Müller Vanessa
Megjelent: (2025) -
Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023) -
Facilitating adoption of responsible innovation in business through certification
Szerző: Lukovics Miklós, et al.
Megjelent: (2023)