Duális képzés és koronavírus kutatás a digitális oktatási tapasztalatok tükrében /

The Dual Training System is a mode of training delivery which combines theoretical and practical training. It is called “dual” because the training happens in two venues – the university and the company. Within the framework of the project EFOP-3.5.1-16-2017- 00006 for the development of dual traini...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Varga Anita
Lászlóné Kenyeres Krisztina
Falus Orsolya
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2020
Sorozat:Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat 12 No. 1
Kulcsszavak:Pedagógia - digitális
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/71882
LEADER 01882nab a2200253 i 4500
001 acta71882
005 20230303093501.0
008 210209s2020 hu o 0|| hun d
022 |a 2064-4361 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Varga Anita 
245 1 0 |a Duális képzés és koronavírus   |h [elektronikus dokumentum] :  |b kutatás a digitális oktatási tapasztalatok tükrében /  |c  Varga Anita 
260 |c 2020 
300 |a 140-147 
490 0 |a Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat  |v 12 No. 1 
520 3 |a The Dual Training System is a mode of training delivery which combines theoretical and practical training. It is called “dual” because the training happens in two venues – the university and the company. Within the framework of the project EFOP-3.5.1-16-2017- 00006 for the development of dual training at the University of Dunaújváros in the period 2017-2021, a questionnaire survey was conducted in connection with the efficiency of the dual training of the University of Dunaújváros. The questionnaire was answered by the university’s dual training partners, faculty members and students. Based on the findings of research conducted during the coronavirus epidemic, the researchers formulated proposals for the university that include a partial application of the digital form of education. The present study draws on the results, findings and lessons to be learned for the future in order to improve the quality of training, taking into account epidemiological considerations. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Pedagógia - digitális 
700 0 2 |a Lászlóné Kenyeres Krisztina  |e aut 
700 0 2 |a Falus Orsolya  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/71882/1/taylor_2020_001_140-147.pdf  |z Dokumentum-elérés