A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével
A piacorientációs kutatások közel 30 éves múltra tekintenek vissza. Ezen kutatások elsődleges törekvése, hogy feltárják, miként kapcsolódik össze a piac, mint koordinációs mechanizmus és a szervezet, mint önálló entitás. A piacorientáció legszélesebb körben elfogadott megközelítései (magatartási és...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kovács Bence Szakály Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
15 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Piacorientáció, Piac - gazdaságirányítás, Marketing |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/jtgf.2020.1-2.11-21 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69781 |
Hasonló tételek
-
A foglalkoztatáspolitika aktualizálása Tatabányán
Szerző: Labancz Emőke
Megjelent: (2002) -
A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése
Szerző: Kovács Bence, et al.
Megjelent: (2017) -
A holisztikus nevelés
Szerző: Légrádi László
Megjelent: (2003) -
Idősek holisztikus ellátása
Szerző: Molnárné Pásztor Zsuzsanna
Megjelent: (2010) -
Regionális gazdaságfejlesztés támogatása a terméktér segítségével [absztrakt] /
Szerző: Szenek Fanni, et al.
Megjelent: (2018)