A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével

A piacorientációs kutatások közel 30 éves múltra tekintenek vissza. Ezen kutatások elsődleges törekvése, hogy feltárják, miként kapcsolódik össze a piac, mint koordinációs mechanizmus és a szervezet, mint önálló entitás. A piacorientáció legszélesebb körben elfogadott megközelítései (magatartási és...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kovács Bence
Szakály Zoltán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2020
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 15 No. 1-2
Kulcsszavak:Piacorientáció, Piac - gazdaságirányítás, Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.14232/jtgf.2020.1-2.11-21

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/69781

Hasonló tételek