Egészségtudatos magatartás vizsgálata és a reklámok hatása az egészségre általános iskolás diákok és szüleik körében
Az egészséges táplálkozás kulcsfontosságú az egészségmegőrzésben. Megfelelő termék marketing hatására akkor is nő egy termék fogyasztása, ha annak vélt vagy valós egészségtelen tulajdonságai közismertek. A kutatást általános iskolás gyermekek és szüleik körében végeztük el kérdőíves felméréssel. Az...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csizmár Liliána Dóra Szenderák János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
15 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Egészséges táplálkozás, Reklám hatása, Marketing |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/jtgf.2020.1-2.23-36 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69780 |
Hasonló tételek
-
Egészségtudatos magatartás vizsgálata az ápolók körében
Szerző: Abdullajeva Dilbar
Megjelent: (2021) -
Egészségtudatos magatartás szerepe a 18-25 évesek körében
Szerző: Páger Szendi
Megjelent: (2023) -
Egészségtudatos magatartás kialakítása mobil applikációk használatával a fiatal felnőttek körében
Szerző: Nagyari Nóra Angéla
Megjelent: (2022) -
A televíziós reklámok hatása és a fogyasztói magatartás
Szerző: Kólya Róbert
Megjelent: (2004) -
Szűrővizsgálatokon való részvétel és egészségtudatos magatartás negyven év feletti nők körében
Szerző: Zsiros Viktória
Megjelent: (2015)