Egészségtudatos magatartás vizsgálata és a reklámok hatása az egészségre általános iskolás diákok és szüleik körében

Az egészséges táplálkozás kulcsfontosságú az egészségmegőrzésben. Megfelelő termék marketing hatására akkor is nő egy termék fogyasztása, ha annak vélt vagy valós egészségtelen tulajdonságai közismertek. A kutatást általános iskolás gyermekek és szüleik körében végeztük el kérdőíves felméréssel. Az...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Csizmár Liliána Dóra
Szenderák János
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2020
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 15 No. 1-2
Kulcsszavak:Egészséges táplálkozás, Reklám hatása, Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.14232/jtgf.2020.1-2.23-36

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/69780

Hasonló tételek