Magyar fogyasztók a Felvidéken
According to researchers, one of the main effects defining consumer behaviour of the 21 st century is thateveryone will belong to some type of minority. It follows that segmentation should be emphasized more than in the past. One possible way to analyse consumer clusters is segmentation by cultural...
Elmentve itt :
Szerző: | Sasné Grósz Annamária |
---|---|
Testületi szerző: | Magyarok a Kárpát-medencében : tudományos nemzetközi konferencia (2.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Közép-európai Monográfiák
16 Magyarok a Kárpát-medencében 2. 16 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Kisebbség - magyar - Szlovákia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69755 |
Hasonló tételek
-
A magyar K-pop rajongók médiafogyasztói szegmensei = Media consumer segments of Hungarian K-pop fans
Szerző: Hargitai Dávid Máté, et al.
Megjelent: (2023) -
Társadalombiztosítás a Felvidéken
Szerző: Bikkal Dénes
Megjelent: (2020) -
A fogyasztók magatartása az új pénzügyi termékekkel kapcsolatban - Magyar Állampapír Plusz [absztrakt] /
Szerző: Mohácsi Gábor
Megjelent: (2021) -
Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban
Szerző: Veres Zoltán, et al.
Megjelent: (2012) -
A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében
Szerző: Tersztyánszky Tibor
Megjelent: (2002)