Fővárosi vs. vidéki vásárlók vásárlási és üzletválasztási szokások generációs és nemek alapján történő vizsgálata a fővárosban és vidéken /
Investigating consumer behavior focused on lots of different topics and target groups since consumer behavior research exist. The aim of this study is to investigate if there is difference between those shoppers who live in Budapest and the others. The approach of the problem starts with a short ove...
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Péter |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
11 No. 3 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69574 |
Hasonló tételek
-
Institutional isomorphism vs. the free market
Szerző: Bencikova Dana, et al.
Megjelent: (2013) -
A párizsi-fogyasztási és -vásárlási szokások felmérése
Szerző: Mihalkó József
Megjelent: (2021) -
Inaktivitás és mezőgazdasági munkavégzés a vidéki Magyarországon
Szerző: Czagány László, et al.
Megjelent: (2008) -
Szerencsejáték-vásárlási szokások vizsgálata „prediktív analitika” segítségével
Szerző: Tessényi Judit, et al.
Megjelent: (2012) -
Gazdasági aktivitás és foglalkoztatási szerkezet a vidéki Magyarországon
Szerző: Czagány László
Megjelent: (2006)