A pedagógus szakmai fejlődésének támogatása a nyelvi tehetségazonosítás területén a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzése érdekében
One of the hottest issues of our current education system is student dropout as well as the phenomenon called ’Burnout syndrome’ prevalent among educators. By succeeding in keeping premature school leavers within the framework of formal education we can create equal opportunities for them. In order...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csősz Tímea Hevessyné Husi Angéla Mezőné Monoki Sophia |
---|---|
Testületi szerző: | Mester és kutatótanár (2019) (Budapest) |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
59 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia, Tehetséggondozás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69076 |
Hasonló tételek
-
Lezárult a végzettség nélküli iskolaelhagyás visszaszorítását célzó módszertani fejlesztés
Megjelent: (2022) -
A Komplex Alapprogram Művészetalapú alprogramjának jelentősége a végzettség nélküli iskolaelhagyás prevenciójában
Szerző: Hanák Zsuzsanna
Megjelent: (2020) -
A végzettség nélküli korai iskolaelhagyás okainak vizsgálata 17-64 éves személyek körében = Causes of early school leaving questionnaire survey between 17-64 year old persons /
Szerző: Szverle Szandra
Megjelent: (2020) -
A hazai oktatási integrációs tapasztalatok és a korai iskolaelhagyás megelőzése
Szerző: Varga Aranka
Megjelent: (2018) -
A tehetségfogalom változásai és a tehetségazonosítás
Szerző: Dominek Dalma Lilla, et al.
Megjelent: (2022)