|
|
|
|
LEADER |
00980naa a2200205 i 4500 |
001 |
acta68403 |
005 |
20221108134102.0 |
008 |
200806s2009 hu o 1|| zxx d |
020 |
|
|
|a 978-963-9573-55-0
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Hammer Ferenc
|
245 |
1 |
3 |
|a Az igazi
|h [elektronikus dokumentum] :
|b nyugati márkák és az autenticitás versengő elképzelései a szocializmusban /
|c Hammer Ferenc
|
260 |
|
|
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 149-150
|
490 |
0 |
|
|a Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően : a Magyar Szociológiai Társaság éves konferenciája
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
695 |
|
|
|a Fogyasztói magatartás - Magyarország - 20. sz.
|
710 |
|
|
|a Tudásjavak áramlása a közép-kelet-európai régióban a rendszerváltást követően (2008) (Veszprém)
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/68403/1/2009_tudasjavak_aramlasa_149-150.pdf
|z Dokumentum-elérés
|