Munkáltatói márkaépítés szerepe a fluktuáció csökkentésében
The importance of employer branding nowadays should not only be a significant Human Resources (HR) Management strategical pillar of multinational corporations, its role is increasingly gaining ground in every business. As a consequence of labor market demand caused by economic recovery employers are...
Elmentve itt :
Szerző: | Chovan Brigitta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Egyesület Közép-Európa Kutatására, Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
2019
|
Sorozat: | Közép-európai közlemények
12 No. 2 |
Kulcsszavak: | Munkaerőpiac |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/68062 |
Hasonló tételek
-
Munkáltatói márkaépítés – Mi tesz vonzóvá egy munkaadót?
Szerző: Kádár Berta
Megjelent: (2021) -
A munkáltatói márkaépítés analízis szakasza a Dreher Sörgyáraknál
Szerző: Szabó Dóra Diána
Megjelent: (2017) -
Munkáltatói márkaépítés - Az emberi erőforrás menedzsment új feladata
Szerző: Fehér Anna
Megjelent: (2012) -
Munkáltatói márkaépítés felértékelődése a fiatal generációk munkaerőpiaci helyzetének tükrében
Szerző: Döme Tímea
Megjelent: (2020) -
A munkáltatói márkaépítés az Y és Z generáció körében Magyarországon
Szerző: Nyitrai Nóra
Megjelent: (2021)