Márkák, színek, illúziók
A vásárlói magatartásra jellemző szelektív torzítás során a fogyasztó az elvárásaival összhangban értelmezi az adott termékről szerzett információkat. Ebből adódóan a termékről alkotott ítéletei ellentétesek is lehetnek annak valódi paramétereivel. Leemelhetünk az üzletben a polcról egy cikket – ann...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Paraszt Márta Papp János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
14 No. 2 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Márkanév |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/67558 |
Hasonló tételek
-
Országok márkái, márkák országai az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata /
Szerző: Papp-Váry Árpád Ferenc
Megjelent: (2004) -
Észlelés - Látás és vizuális illúziók
Szerző: Tánczos Tímea
Megjelent: (2012) -
A személyközi befolyásra való érzékenység vizsgálata középiskolások energiaital fogyasztásában [absztrakt] /
Szerző: Paraszt Márta
Megjelent: (2023) -
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra
Szerző: Lipták Lilla
Megjelent: (2020) -
Illuziók
Szerző: Réthi Rózsika
Megjelent: (1906)