Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán
Napjaink felgyorsult információáramlásának okán az egészséges életmód, az egészségmegőrzés, a tudatos táplálkozás, a betegségek és egyéb fizikai panaszok hatékony megelőzése egyre nagyobb figyelmet kapnak. Az internet, valamint ezzel együtt az online marketing eszközeinek elterjedésével felhasználók...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fodor Fanni Ildikó Máté Balázs Thalmainer Gergő Almádi Bernadett |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
14 No. 3 |
Kulcsszavak: | Tartalommarketing, Keresőoptimalizálás, Marketing - online |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/67551 |
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás az online póker piacán
Szerző: Pál-Molnár Bence
Megjelent: (2011) -
Sportolók fogyasztói véleményének vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
Szerző: Hajrán Amanda
Megjelent: (2021) -
Niche marketing alkalmazása a kézműves élelmiszerek piacán Hogyan hatott a koronavírus az alkalmazott marketing mixre? /
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2023) -
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai biotermékek piacán
Szerző: Gál Nikoletta
Megjelent: (2023) -
Fogyasztói bizalom az e-kereskedelemben
Szerző: Vizhányó Roland
Megjelent: (2022)