Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán

Napjaink felgyorsult információáramlásának okán az egészséges életmód, az egészségmegőrzés, a tudatos táplálkozás, a betegségek és egyéb fizikai panaszok hatékony megelőzése egyre nagyobb figyelmet kapnak. Az internet, valamint ezzel együtt az online marketing eszközeinek elterjedésével felhasználók...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Fodor Fanni Ildikó
Máté Balázs
Thalmainer Gergő
Almádi Bernadett
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2019
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 14 No. 3
Kulcsszavak:Tartalommarketing, Keresőoptimalizálás, Marketing - online
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/67551

Hasonló tételek