Cross-national differences in students’ exploration strategies in a computer-simulated interactive problem-solving environment Logfile analyses /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Wu Hao Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Tanulói kutatási stratégiák - nemzetközi összehasonlító vizsgálat - problémamegoldás - digitális értékelés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66270 |
Hasonló tételek
-
Students' exploration strategies in computer-simulated complex problem environments A latent class approach /
Szerző: Greiff Samuel, et al.
Megjelent: (2018) -
Logfile analyses of successful and unsuccessful strategy use in complex problem-solving a cross-national comparison study /
Szerző: Wu Hao, et al.
Megjelent: (2021) -
The effectiveness of different exploration strategies in complex problem solving environments Log file analyses /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2016) -
Exploration and learning strategies in an interactive problem-solving environment at the beginning of higher education studies
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2017) -
The Efficacy and Development of Students' Problem-Solving Strategies During Compulsory Schooling Logfile Analyses /
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2018)