Technology-based assessment in the educational setting
Elmentve itt :
Szerző: | Vo De Van |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Tanári értékelés - technológiai alapú értékelés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66267 |
Hasonló tételek
-
Technology-based assessment of creativity in educational context the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement /
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2015) -
Challenges and developments in technology-based assessment possibilities in science education /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2021) -
Assessing the development of technological literacy in early education
Szerző: Pluhár Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2014) -
Technological Issues for Computer-Based Assessment
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2012) -
The evolution of technology-based assessment past, present, and future /
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad, et al.
Megjelent: (2021)