Psychometric properties of the Hungarian version of the Rumination–Reflection Questionnaire
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss-Kovács Renáta |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Reflexív gondolkodás - tanári gyakorlat - Rumination-Reflection Questionnaire - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66226 |
Hasonló tételek
-
The Psychometric Properties For The Arabic Version Of The Questionnaire Of Adolescents' Negative Orientation Of Social
Szerző: Aburezeq Khalil, et al.
Megjelent: (2021) -
Psychometric properties of the Hungarian version of the Academic coping scale
Szerző: Bank Éva
Megjelent: (2017) -
Swahili version of the Dimensionsof Mastery Questionnaire Adaptation and Psychometric Properties /
Szerző: Amukune Stephen, et al.
Megjelent: (2021) -
Development and psychometric properties of the Avoidance Questionnaire for Adolescents (AQA)
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2018) -
Development and Psychometric Properties of NEGORI (Negative Orientation Questionnaire)
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2018)