Factors affecting student proficiency in listening and reading in English and in Russian
Elmentve itt :
Szerző: | Karimova Konul |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Recepciós készségek - idegen nyelv - háttér-tényezők - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66220 |
Hasonló tételek
-
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan
Szerző: Karimova Konul
Megjelent: (2021) -
The Relationship Between Cognitive and Affective Dimensions of Reading Self-Concept With Reading Achievement in English and Russian
Szerző: Karimova Konul, et al.
Megjelent: (2021) -
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2024) -
Factors affecting students' English language receptive skills
Szerző: Ragchaa Jargaltuya
Megjelent: (2018) -
The Internal/External Frame of Reference of Mathematics, English, and Russian Self-Concepts
Szerző: Karimova Konul, et al.
Megjelent: (2020)